Merhaba arkadaşlar .. Doğum yapan arkadaşlar bu suyun gelmesi ile bilgi verebilirlermi ailemden uzaktayım evde yalnızım. 35. haftadayım. Bazen hic anlasilmadigi soyleniyor su gelmesinin . Gelince anlasiliyormu sancı oluyormu belli bi belirtisi varmi? Doğum yapmış suyu gelmiş arkdaslar bilgi verirse çok sevinirim🙏.