Bendede küçük bir çikolata kisti vardı ama iyi huyluymuş evlendim evlendikten sonra adet oldukça agrıdan ölüyordum görümcemin tavsiyesi üzerine 15 gün soğan kürü yaptım içtim ve gecesi büyük bir patlamayla hastaneye kaldırıldm yine adet olmuştm ama kan değil resmenkaskatı simsiyah birşeydi megersem kist erimiş serum verdilr eve döndüm ve bir sonraki adetimde hiç agrım sızım olmadı bin şükür düzelmiştim artık sonra 2 kez adet oldum ve sonra hamile kaldım 😁🙏😂