[silindi] Srn18 bence alya 🥰 Sende bana yardımcı olur musun 😂 Ahsen ve Gülhan arasındayız. Ahsen daha evlenmeden önce kızım olursa koycam dediğim isim Gülhan da annem ve kayınvalidemin isimlerinin ilk 3 harflerinin birleşimi ile olan isim.
Tansumm Srn18 kizimin adi Ecem Ayla simdi ikinciyi hamileyim kiz olursa Elisa Alya koymak istiyorum Alya kulaga cok hos geliyor
Serapefe4 Duru ve beren di aklımızdaki isimler biz beren'i seçtik duru ismi çok güzel bence sağlıkla gelsin yavrularımız 😊
2202020 Alya ismini çok seviyodum taki 8 yaşındaki oğlumun anne Alllll yaaaa ne saçma demesine kadar ☺️Ouüzden duru 👍 saf temiz duru 🤲
Caglaaa1305 Srn18 merhaba bizde duru ve alya arasında kalmıstık Alya nın anlamını cok begendık onu sectik
Zeytuniiice Ben hamileyken kızım olursa duru koyarım dedim cinsiyet erkek denilince aklım duru da kaldı 🙄