Kumsal_arin1 Kızlarrr 37+2 haftalığım karnım çok çıkmadı görenler 6 aylık mı diye soruyor. Son ayımdayım dediğimde bebeğinde problem mi var?gelişimi mi yavaş? diye sorup morelimi bozuyorlar. Benim gibi iç karnı geniş olan var mı?
Seymaert Kumsal_arin1 hamile olduğumu öğrenince göbeğimi Bi saldım 🤣🤣 5 haftalık hamileyken 5 6 aylık mı diyorlardı. Hiç kafana takma şuan 38. Haftadayım son 2 aydır karnın düşmüş bu haftayı bitirmezsin diyorlar. Elelam bu söyler der söyler. 4 kişiyle aynı hamileyiz. Onların karnı hiç yok ama benden kilolu bebeleri. 😴😴
ilkanneligim Canım bu insanlar susmaz vallahı🤭 ben 4 aylık gebeyim karnım 6 aylık gibi var baya arkadaşım 5 aylık hamile sanki hiç hamile değil karnı yok şaka gibi ama onun iç karnı geniş benim iç karnım yok🤭
Kumsal_arin1 Karnın küçük olunca neden çok küçük büyük olunca çok kilo almışsın dili olan konuşuyor anne psikolojisini düşünen yok 🤷♀️ ilkanneligim