Skn23 merhaba 36+1’im, 38+3’te hayırlısıyla doğumum olacak. Çok heyecanlıyım bebeğime kavuşacağım için. İsim konusunu hâlâ netleştiremedik çok kararsızız. Erkek bebek bekliyoruz, 2 isimli olacak ilk ismi babasının ismi Muhammed olacak, 2. İsimde kararsızız. Onun dışında göbek deliğimin aşağısı çatladı 😞 çok dikkat ediyordum çok. Ne kremler ne yağlar ne beslenme şekilleri, hiçbir işe yaramaması beni üzdü. Sonra birazda doğum korkusu var endişe diyelim. Her şeyin çok güzel gitmesini istiyorum, bebeğimde ben de sağlıklı olalım, ağrı acı ya da kötü bir komplikasyon yaşamayalım. Her şey yolunda olsun istiyorum. Rabbim dualarımı kabul eder inşallah🙏🏻