Nunu85 Geceden beridir sürekli bir karin ağrısı yaşıyorum.20.haftadayiz. sadece ağrı..normal midir ?var mı yasayan böyle birşey?
Ozlmslm Yani sizi korkutmak istemem ama ben ilk gebeliğimi kaybettim sağlık ocağında geçmeyen karın ağrınız olursa doktorunuza gidin demişlerdi doktorunuzu arayabiliyorsanız bence bir danışın yada acile bi gidin