Cemile27 Merhaba bayanlar🤗 ilk doktor kontrolüne gittiğimde doktor ultrasonla bebeğin sol tarafta olduğunu söyledi ve yine aynı sol kısımda bebeğin kesesinden daha büyük koyu renkte bi kist göründü sizce bebeğe zararı olur mu? Kist kötü bir şey mi?
ilknur25_ Cemile27 bende de kist olduğunu söylemişti doktor ama zararlı bisey değil gebelikte böyle kistler oluşabilir demişti. Muhtemelen sizinde öyledir