Ben 26.haftamdayım ve şu an kuaförde saçlarımı boyuyorum 🙈 insanın kendini psikolojik olarak iyi hissetmesi paha biçilemez bence. Kuaför lorealin inoa serisini kullandı. Hamileler için çıkardığı bir boyaymış. Çok az miktarda kimyasal içeriyor dedi kuaförüm 🤷🏻♀️