hilobero kızlar eğer hastaneye götüreceklerimizi soruyorsanız kendime;
2 Pijama takımı, terlik, 2 çorap, 1 emzirme sütyeni, 1 atlet, göğüs pedi, depend, normal ped, yüksek bel iç çamaşırı, havlu, tülbent bir de hırka aldım. Bebeğe;
2 tane 5li hastane çıkışı, 2 tulum, 3 tane zıbın atlet, 10 bebek bezi, 2 ağız mendili, biberon, emzik, çorap, 1 müslin battaniye, 1 penye battaniye, 1 peluş battaniye, 1 alt açma aldım.
Unuttuğum var mı bilmiyorum 😊