Merhaba kızlar 10 haftalik hamileyim riskli gebelik yaşıyorum ilk haftalarda sürekli kontrole gitmek gerektiği için mecburen jilet kullandım ama sonrasında çok rahatsız oldum. 10 gündür kanama alanım durdu ve daha iyi hissedince bugün agdaciya gittim ama sonrasında tedirgin oldum çok azda olsa kasıyoruz kendimizi sizce sorun olur mu .