Ecemsbaby Kızlar kasaptan ilik aldım düdüklüde haşlamak istiyorum sizler kaç saat tutuyorsunuz ve bazıları kaynatıp köpüğünü alıp kapağını öyle kapatıyormuş. Nasıl yapıyorsunuz?
Ecemsbaby Sinm valla tüp nasıl dayanır o kadar saat bilmem 😮 kasapta düdüklüde 2 saat yeter dediler ama emin olamadım
Hasanne Canım ben duduklude yaptim doktorum bebegim geriden geliyor deyince değişik şeyler denemeye başladım duduklude daha cabuk piser tencerede zor olur ama dikkatli ol duduklu kullanirken canım
Ecemsbaby Hasanne bakmadım tadına henüz süzüp kavanoza koydum çorba falan yapacağım zaman hazır olsun 😊 çok sağlıklıymış hem anne hem bebek için.
Ecemsbaby Hasanne 😍😍 teşekkür ederiz teyzesi hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah