elfkn35 canım ben gidiyorum.Şöyle diyeyim,doğum katı hemşire ve ebeleri çok ilgili,erken doğum riskimden dolayı 2 gece kaldım şimdi hepsiyle kankayım ☺ Ben Pınar hnm ın hastasıyım ama medine hnm a da çok iyi diyorlar.Ayrıca muayene ücreti 80 lira ama anlaşmalı olduğu kurumlar da var,gidersen bi sor ona göre %20 indirim yapıyorlar.Ben 60 lira ödüyorum mesela
Doğuma mayıs ayında zam gelecek ama şimdilik fiyatları;epidural normal 2200,sezeryan 1800,normal 1700