MelisaKara Biz de oğlan bekliyoruz ; bi çok dilde aynı okunan isim olsun istiyoruz.
Benim ilk önerdiğim isim Deniz di eşim beğendi...
sonra ben
Derin’i daha bir beğenir oldum.
ikiside unisex
çocuk çıktı cıkacak hala ismi net değil.
iki isim koymayı da kararsızlık gibi görüyorum ama artık en kötü ⚡️Derin Deniz ⚡️ olacak 🙈