Ysmn_61 Alya2101 şeker yüklemesi yaptırırlar bitek bildiğim kadarıyla aydan aya kontroller olduğu için
isimsizbebek Ysmn_61 Alya2101 bende o haftadayım hafta içi gideceğim şeker kontrolü var bir tek sanırım 😊
Muneweralp Alya2101 ben artık şeker yüklememi de yaptırdım doktorum bütün tahliller tamamlandı artık genel rutin kontrollerin var dedi
Esraygtf Alya2101 kan uyuşmazlığınız varsa o yapılıyor ondan sonrada başka bir test vs yapılmıyor diye biliyorum
Muneweralp Alya2101 önce şekerli gazız gibi birşey veriyorlar bunu 5 dk da bitireceksin dediler aç gidiyorsun bitirince süren başlıyor tam bir saat sonra kan veriyorsun bu kadar 😁
Muneweralp Alya2101 yapmayanlar oluyormuş doktorun ister mi bilmiyorum benim doktorum ilk gebeliğimde şekerim yüksekti oyüzden önlem amaçlı yaptı istersen bir doktorunla konuş belki yapmaz
Deletedmom2224 Alya2101 24-28 hafta arası şeker yüklemesi yapılır. Yaptirdiysaniz artık bir şey kalmadı normal ultrason kontrollerine gideceksiniz bir de doktorunuz istiyorsa sağlık ocağında rutin kan tahlillerinizi yaptiracaksiniz
kaan Alya2101 kan ve idrar tahlilleri var Şeker yüklemesi eğer istersen var onun haricinde normal kontroller
Grisayfa Alya2101 27 haftalığım tam kan sayımı ve idrar tahlili verdim bide açlık tokluk şekerime bakıldı normal çıktığı için şeker yüklemesine gerek Yok dedi
Sweetblonde88 Alya2101 28 haftada hem şeker yüklemesi hem kan sayımı hem idrar tahlili yaptırdı doktorum.