Merhaba. 1 buçuk yıllık evliyim. Geçen yıl şubat ayında korunmayı bırakmıştık. Adet günümde beta-hcg değerime baktım.20ydi. 2 gün sonra 30 oldu. 3 gun sonra 70, yine 2 gun sonra 150, 2 gun sonra da 155ti. O gunden sonra zaten kanamam başladı ve degerim düştü. Doktorum kimyasal gebelik dedi,muayene etti korunmanizz gerek yok dedi.Fakat biz psikolojik olarak hazir hissetmedik ve korunduk.Sonra temmuz ayinda tekrar korunmayi biraktik. 3ay boyunca dollenme olmadi. Adetime 3 gün kala ilişki sonrasinda kanama yasadim ama hic adet kanamasina benzemiyordu. Daha sonra rengi koyulasti ve adet oldugumu dusundum.ayni zamanda moralim de bozulmustu. Muayrne olmak icin adetimin 2 .gunu doktora gittim. Rahim agzinda polip varmis 3 adet. Onlar alindi. Rahim duvarin biraz kalin dedi ve kanama ile adetin birlikte olur dedi. Fsh ve lh degerlerime baktirdi. Fakat degerler 0.5 gibi cikti. Hoca bu degerler normal degil dedi beta-hcg testi de istedi. Adetimin 2. Gününde degerim 54 cikti. Ama ben terslik oldugunu düşündüm ve kabullenmedim. Hoca takip edelim dedi. 2 gun ara ile baktim. 102, 210 oldu. Bu defa oldu dedim. 2 gun sonra tekrar baktigimda 155e dusmustu. Ayni zamanda kanamam da vardi ama doktorum poliplerden kaynaklanabilecegini soyledi. Ayrica adet kanamam dahi olsa ustune gorme diye birsey oldugundan bahsetti. Su an kanamam devam ediyor. Degerim sifirlaninca tekrar muayene olacagim. Ust uste 2 kez olunca cok moralim bozuldu. Buna benzer durumlar yasayanlar var mi ? 🙏