Benim de oluyor canım. Yani yürümemde vs. sıkıntı yapmıyor ama bazen acımaya başlıyor, acı da böyle tık tık atıyor sanki orada. Birkaç arkadaşımla konuştum, benim ilk gebeliğim onlar daha tecrübeli diye. Oluyormuş, normalmiş. Bebek hareketlendikçe aşağıya da vuruyor sanırım