kelebek12345 Kızlar 9 ay btti hala hamile kalamadm. Bu ay tüplerime baktrmak istyorm. Adetlerm cok düzenli ama tüplerim tıkalı olablirmi sizce. ? Rahim filmi cektrsem o ay hamile kalan cok varms. Fikri olan varmı?
Busranrunal kelebek12345 ben 12 kasımda rahim filmi çektirdim narkozlu yaptırdım hic bisey hissetmedim . O ay hamile kaldım canim çok sukur 🙏
KadirMerveAknc kelebek12345 bende çektirdim rahim filmi bizimde 1.5 sene olmadı çocuğumuz ama anestezisiz yaptırdım bende hic acısı olmuyo ilaç salgılarlen acıyo biraz ama dayanılmayacak gibi degildi . Tüplerde sıkıntı olmadıgını gördü doktorum klomene başladı o ay tuttu benımde canım.
BRN kelebek12345 elbette yaptır o gerçekten önemli bende yaptırdım ama hamile kalmadım filmi çektirdikten 3 ay sonra kıbrısta tüp bebek yaptırdım şimdi 17 haftalık ikizlere hamileyim Rabbim gönlüne göre versin hayırlı sağlıklı yavruların olsun inşallah
Asilduru kelebek12345 benim bir tüp tıkalı çıktı.ama ben anestezi oldum.ve o ay da hamile kaldım.anestezi olmayan arkadaşım acı çekmiş yani ama üç kez sıvı verilmiş.korkuyorsan anestezi ol
Busranrunal kelebek12345 hatır rahim rekli t ye yakın cıktı sadecw ilk gebeliğin düşük olmuştu ondan yaptırdı dr şuan biraz ağrılı geciyo sadece rahim buyumesinde ağrım çok oluyo başka sorunum yok
KadirMerveAknc kelebek12345 valla hiç ağrısı yok ama birazda bünye meselesi eğer bi evlat istiyosan dayanırsın bence ☺
Rumeysaasgin Benim canım çok tatlıdır hiçbir acıya dayanamam ama insanlar birbirlerini boşuna korkutuyorlar hiç ağrılı bir işlem değil ama rahim filmi çektirirsem hamile kalırım diye düşünme kendini buna şartlama Allah vereceği zamanı biliyor sen bolca dua et düşünürsen kafaya takarsan kesinlikle hamil e kalamıyorsun bunu yaşamış biri olarak konuşuyorum Allahım nasip eder inşallah en yakın zamanda hayırlısıyla
KadirMerveAknc Rumeysaasgin Gercekten oyle ben bir buçuk yıl kafayı yiyecektim her ay her ay meğer zamanı şimdiymiş kısmetin önüne geçilmiyor
Arven Eğer tüpleriniz yada tüplerden biri kapalıysa ağrılı bir işlem haberiniz olsun tüpleriniz açıksa rahat bir şekilde işlemi bitiriyorlar tabi bunu çekim esnasında anladıkları için açıkçası ağrı eşiğinize göre karar verin derin ben
Ayse01 kelebek12345 rahim filmi cektirdim ve o ay hamile kaldim .. tuplerim acikmis psikolojik olarak olmuyor canm.. cektir sknti cikmadigini ogrenince rahatlarsin allah kismet eder yavrunu kucagina alirsin ins.
Rumeysaasgin Anesteziye hiç gerek yok bence benim canım hiç acımadı ama açıldığını söyleyenler var kadının doğasında doğurmak var biraz da acı çekmek lazım bence o kadarcık acıya da dayanamayacaksak nasıl doğum yapıcaz
Aysenurtsr Ben de cektirdim genel kontrol yaptirmak icin, acisiz idi ozelde yaptirmistim. Tikaniklik yoktu. Sonra kendiliginden hamile kaldim, extra ugrasiMiz olmadi bizim. Korkmayin rahat bisey bu film 🤗
kelebek12345 Kızlar aslnda sunu merak ediyorm. Smdi bnm tüplerm tıkalı olsa ultrasonda doktorn bakdıgı ve söyledigi yumurtalarm cok iyi kaliteli tıkalıda olsa yine böylemi olurdu. Yani 28 gnde bir adet olan ve düzenli adet olan bir kadın yumurtalarıda kaliteli oldgu söylenen bir kadının tüpleri tıkalınolablirmi
Birhamis kelebek12345 evet olabilir bence anesteziyle çektir rahim filmini o psikoloji bi kere yeter agrımasa bile 😏
Kedicikiz kelebek12345 2 defa rahim filmi çekildim. 2 side anastezisiz oldu ve ağrısızdı neredeyse hiç Bir şey hissetmedim. Ama yaptırdığınız merkezde önemli bence.