Kızlar dün gece doğuruyorum sandım su gibi akıntım geldi ara ara biraz da çoktu su gelmesi nasıl oluyor bilmediğim için endişe ettim ama sabaha kadar bekledim tüm gece kasıklarım belim ağrıdı sabah doktora geldik önce çatı muayenesi oldum sonra ultrasonla çocuğun suyu azalmış dedi doktor nstye gönderdi allahtan sancım açılmam çıkmadı çok korktum ama pazartesi tekrar gel bebeği her an alabiliriz dedi daha 37. Haftadayım ama şunu söyleyebilirim çatı muayenesi acı verici bir şey değilmiş sakın ondan korkmayın sadece ben utandığım için kendimi kastım o kadar da olur :) sanırım benim kızım sabırsız çıkacak umarım herkes sağ Salim kurtulur..