Merhaba arkadaşlar, geçen ayın 14 adet oldum ve genelde 28 29 günde adet oluyorum ama şuan ayın 16 si 33 gün oldu hala adet olmadım.. 8 aylık evliyim ve sadece bir defa 34. gün adet oldum.. bebek istiyoruz eşimin sperm değerleri düşük olduğu için dün aşılama için gittim dr ultrasonla bakti insallah hamilesin gerek kalmaz dedi ama bisey gözükmüyordu ve aşılama icin git adetin ikinci günü gel dedi. Bir haftadır göğüslerinin ucu kopacak gibi karnim sabahları agriyor belim de aynu şekilde akintim günde sadece bir defa hissedilir şekilde oluyor dün dr beni muayene ettikten sonra eve geldim ve hep koyu beyaz akışkan hemde pütürlü akıntı vardı baya sonrasında kesildi. Bu belirtilere göre hamilemiyim ? Yoksa adet belirtilerimi? Çok uzun yazdım kusura bakmayın yardımcı olursanız sevinirim? 🙏🙏🥰