07052019 Esrakt benim baya yüksek çıkmıştı diyetle kontrol altına aldık insüline gerek kalmadı şimdiye kadar şükür
Atikeemre14 Esrakt bır ay once dogum yaptım bebegım 36 haftada dogdu 5 aydan ıtıbaren seker hastasıydım dıyet yaptım Ama hıc bır sekılde duzene gırmedı gundr 5 kere gunduzlerı 8 cc aksamları 24 cc 2 tane ayrı ayrı ınsulun vuruluyordum her ogun sekerımı olcuyordum ekmegı hayatımdan cıkartmıstım hatta tuzu flnda gun boyu bır sey yemesemde sekerım yukselıyordu neysekı bebegım bundan etkılenmedı normal kıloda seyrettı ama ben cok sısmıstım 37 numara ayakkbı gıyerken 42 cıktı dusunun bol bol yuruyus yapın yemekten dolayı brde sınır sıtresten uzak durun sekerden dolayı 74 ken 2 haftanın ıcde 87 kıloyu gordum artık aglıyordum aclıktan ınanın doya doya yemek yemek ıstıyordum ama maglesef yıyemıyorsun ha fıre vermedınmı tabıkı verdım onuda su ıcerek dengeledım cok sukur dogumdan sonra sekerde bıttı ınsulunde cok sukur sıze acızane tavsıyem bol bol salatalık yıyın saltalık sunoranı yuksek oldugu ıçıcın hem sekerı dengelıyor hem su ıstegını karsılıyor ben kılolorca salatalık yıyordum hepınıze gecmıs olsun
GamzeTopcu Esrakt benim ilk saat 234 ikinci saat 168 çıktı , doktorum diyetisyen ve dahiliyeye yönlendirdi, 2 aydır diyet yapıyorum sabah akşam tokluk şekeri bakıyorum parmaktan,çok şükür kontrol altında tutuyorum. İnsüline gerek kalmadı, doğumuma az kaldı sabrediyorum 🤲 diyet yapınca hiç ödemimde olmadı elimde ayağımda hiç şişlik yok kendimi dinç hissediyorum
Esrakt 07052019 ne güzel bende bu hafta diyete başladım ama açlık ve tokluk ikiside yüksek yemesemde yüksek çıkıyor 😏
Esrakt DeryaErbnymn bende bu hafta başladım ama düşcek gibi değil doktor insülin dedi düşmezse kacinci haftadasınız
songulmeydan bende aclik tokluk sekeri oldurcdum tokluk cok yuksek çıktı 253 nerdeyse kizlar henuz doktoruma gitmedim pazartesi gidicem
Esrakt songulmeydan benim ikiside yuksek bu hafta diyetle evde kontrol verdi düşmez bence insüline baslayabilirim 😒
Emin_e Sekeri yuksek cikanlar oncesinde bir belirti yasamismiydiniz ben de pzartesi baktiracagim, endiseleniyorum acikcasi
Emin_e Esrakt insallah ben dikkat ediyorum beyaz ekmek falan cok tuketmiyorum, pek sekerli seyleri de sevmem ama belli olmaz tabi...
Kumru82 Esrakt yok canım ben 34 olucam ünsülin ztn bir hormon zararıda yok vucut üretemediği için sen takviye ediyorsun sakın korkma faydası var zararı yok
Ruhsuz Benim 10.haftamda 75'lik yükleme sonucum açlık 91 1.saat 231 2.saat 54 çıktı diyetle kontrol altına aldık hamdolsun beyaz ekmek, patetes, makarna, havuç, tatlılar kızartmalar, hamur işleri tamamen cıktı hayatımdan
Esrakt Duuyguum benim bebiş bi hafta önden gidiyo ama o 5 haftalıktan itibaren öyle doktorum şekerle ilgisi olmadığını soyledi
Duuyguum Esrakt benim de ilk hafta beş gün ilerde çıktı şeker den sonra da bi altı gün ileri de çıktı şuan on gün ilerideyiz yani 9 Aralık olan Doğumu mu dr 1 aralığa çekti bekletemem şekerden dolayı dedi
Ftma_izmr Esrakt benim bebeğim de 1 hafta önden gidiyor, henüz şeker yükleme yaptırmadım ama ailemde var sanırım bende de çıkar 😔