Syma95 Bende de vardı şu an yok Allaha şükür. Ben o dönemde 5 gün boyunca sıcak su torbası yapıp ayağıma koyuyorum gerçekten çok faydası oluyor. Doktorum bana ayağını sıcak tut, iç çamaşırını temiz tut demişti. Sıcak su torbası deneyin mutlaka etkisini göreceksin ve mutlaka su için