Merhaba arkadaşlar,
Sizlere danışmak istediğim bir konu var. Hamileliğimin öncesinden bu yana beni takip eden doktorumla ilgili bir değişiklik yapmak istiyorum. Değişikliğin sebebi doktorumdan memnuniyetsizlik değil, biraz maddiyat aslında. Özel sağlık sigortamızın doğum teminatını doktorumun Prof. olması sebebiyle tam kapsamıyla kullanamadığımızı, 4-5 bin lira gibi bir fark ödeyeceğimizi öğrendik. Hamileliğimde riskli bir durum yok, her şey olması gerektiği gibi ilerliyor ve açıkçası doktoruma karşı da asla değiştiremem gibi bir hissiyatım, bağlılığım oluşmadı. Hatta bazen yeterince ilgili olmadığını bile düşünüyorum. Sırf Prof. olduğu için o farkı vermek istemediğimden doktorumu değiştirmek istiyorum. Ancak aynı hastanede bir değişiklik yapacağımdan bu durumu doktorumla da konuşarak açıkça sebebimi söyleyerek yapmak istiyorum. Sizce bunun bir sakıncası var mı? Siz olsaydınız ne yapardınız🤔