Yani daha bebeğimin doğmasına vakit var ama bir sürü şey şimdiden duymaya başlıyorum.. sütün gelse bile mama ver bebek çok aç oluyor ilk zamanlar doymuyor sütün yetmiyor hem emzir hem mama ver diyorlar... kimi mamaya ilk 6 ay karşı. Bu işin içinden nasıl çıkılır 🙄