Merhaba arkadaslar bende 31+6 yim ama erken dogum olcak 25 haftalikken plesanta kireclenmesi var dediler 14 haftallikkende plesanta sirkum valata dedileer kisacasi bebegimin esinde biraz sorun var gecen hafta kontrele gittim eerkenden alabiliriz kireclenme cogalms dedi ve kilomus 31+3 ken 1873 gramdi 1 hafta sonra bidaha gel 2 kilo olursa alaalim dedi normalde bu sorun bebege kilo aldirmiyomus ama gayet iyi dedi benim gibi olupta bebegini sag salim kucagana alan varmi 2000 kilo dogsa bile cok kucuk kuveze girer mi