Susam-93 23 haftalık hamileyim bebegımn hareketlerini göbeğımin altinda bazen kasıklarımda hissediyorum normalmı? Ve ne zman yukarıda hissederim (ilk gebeliğim)
GulinMert Ben de 23 haftalığına ve sürekli kasık ve o taraflarda hissediyorum. Açıkçası üstte ne zaman hissedeceğimi ben de merak ediyorum
FlkNaz Kasıklarınızda hissettiğiniz günleri özleyeceksiniz 😁 31.ci haftamdayım bazen hareketlerinin acısından oturup ağlıyorum can yakmaya başlıyor bi süre sonra 🙄