Esra24 Merhabaa herkese saglikli gunlerr 😊 sizinde yuzunuzde kizariklik seklinde lekeler olustu muu benim dudagimin kenarlarinda kizariklik seklinde lekeler olustuu gebelikten kaynaklanir dediler ama bi yontemi var mi bildiginiz gecmesi icin
Tutku92 Esra24 benim de dudağımın alt kısmındı oluştu. Sakal gibi. Çok kötü görünüyoe ve ne yapacağımı bilemiyorum. Acaba cilt bakım mı yaptıraak ne yapsak bilemedim ki☹️ Krem sürerken de sanki yanıyor gibi
Syma95 Esra24 aa bende de oldu ama leke degilde kizarik gibi dudak kenarlarinda :/ gebelikten midir ki
GulinMert Esra24 hamileliğimin 5. Haftası sag yanağımda sonraki haftalarda da sol yanağımda çıktılar sivilce gibi ki benim cildim çok düzgündü. 23. Haftadayım biraz azaldı. Bence tamamen hamilelik ile ilgili bir şey bu
Ftma_izmr Esra24 ya bende de oldu ama benim bildiğiniz kahverengi lekeler 23. Haftadayız ama gitgide artıyor sanki napıcam ne sürücem hiç bilmiyorum 🤷♀️
Esra24 Tutku92 benimde cogunlugu dudagimin alt kisminda. Cilt bakimida gebelikte uygun mu bilemiyorum cildiye ye mi gitmek gerek acaba. Insan hamilelikte zaten kendine vucuduna olan ozguvenini kaybediyor, buda tuzu biberi oldu 😔
Tutku92 Esra24 cildiyeye randevu aldım, ama o da bakıp bir şey demeyecek. Pahalı kremler falan yazıyor. İstersen sen de bir git bakalım ne diyecek. Ööff neyse. Napalım bilemedim.
Esra24 GulinMert benimde cildjmde hicbi problem yoktuu bence de hamilelikle alakali tamamen. Yani temennim bu 😊
Yel282828 Bendede oluştu ama pütür pütür ve kuruyor krem sürünce yakıyor çok fena cinsiyetimizi öğrenmedik.daha kız bebeklerde olur diyorlar sizler cinsiyet ne😊
Esra24 Yel282828 benim onceki hamileligimde de olmustu ve o erkekti.. Alakali degil bence cinsiyetle tamamen anne vucuduyla alakali.
Esra24 Ftma_izmr demekki tek bende olan birsey degillmis muhtemelen bu hamilelik lekesi. Acaba bi vitamin eksikliginden falan kaynaklaniyo olabilir mi
gzm1666 Ah kizlar hamilelik lekesi onlar herkese düşebilir bazı insanlarda kendiliğinden geçer ama genelde geçmez doğum yaptiginiz da terliyorsunuz ya sıcaktan sacinizla silin geçer yoksa hep kalır boşu boşuna cilt bakıma para vermiş olursunuz
Esrayy Ben de de sivilce cok olustu yanaklarımda napıcam bilmiyorum hiç bi ürün kullanmak istemiyorum güvenmiyorum çünkü :(