denden doga07- evet sanırım öyle rahim bebeği beslememiş 10 gün geride dedi. üzüldüm ama doğunca artık kilo alır 😇
denden NurBulut96 ne güzel😅. ama biz tombiktik yani bebekken ben şimdide balık etliyim bu kız kime çekti anlamadım😁 neyse artık napalım minyon olsun azcık 🤭
Evrem1 doga07- 37+1 haftadayiz.Doktora muaynemiz vardi 3100kilo olmus bizimkide. Saglikla gelsinler insallah
doga07- NurBulut96 ben üzgün değilim sağlıklı gelsin de her bebek 4 kilo doğacak diye bir şart yok ki 😉Ayrıca kilolu bebekler de sağlık problemi yaşanabiliyor.