Duygutultar 38+1 deyim hareketlerini tam hissetmiyorum karnımda gerilme ve kayma şeklinde oluyor hareketler endişelenmelimiyim lütfen yardım edin
Zuzu Duygutultar çok normal canım.Ekstra hareket alanı kalmadığından anca olduğu yerde bişiler yapmaya çalışıyorlar 🙂 hiç hissetmediğin zaman kork şimdilik sorun yok