Biraz once doktordan geldim daha oncede yazmıştım gecen hafta acildeki dr 5 haftalik dedi ayni gun baska dr 6+3 dedi sali gunu baska dr gittim 6+2 dedi simdi ayni dr a gittim 7+1 olmasi gerek ama yanlis anlama olmus herhalde dikkat etmemisim 6+5 dedi zaten benim betam yuksek diye aklimi bulandirmislardi cumartesi 23190 cikti sali tekrar yaptırdim 50289 cikti kafam cok karisik lutfen beni aydinlatabilirmisiniz boyle biseu duyan basina gelen var mi ?