berrak82 3 aylık taze anne olarak stok yapmamanı tavsiye ederim. Çünkü bebeğin kendi seçiyor bezi.
prima ile başladım sızdırdı, molfix sleepy hepsi sızdırdı. Miniese geçtim en sonunda oldu 😁 bide pişik meselesi var. Bi paket al dursun sleepy almıştım ben yeni doğan 1 numara 1 haftada bitmişti sonra deneye deneye doğrusunu bulduk