Dünden beri boğaZlarım şişti grip oldum ama ilk defa böyle bi grip oldum kulaklarım başım çatlıyo çenemi söküyolar sanki dayanamadım gece bi parol içtim ama bir saat falan idare etti hastaneye gitsem bana serum verir dimi başka ne yapabilir ki yada kendi doktorumu mu arayıp sorsam bana bi akıl verin 🥺🥺