Aysebkr Buse26 ben kullandım doktorum bu vitamini kullanınca başka hiçbir şey kullanmama gerek kalmayacağını söyledi
Selhan Buse26 10haftalıkken kullanmaya başladım hala devam ediyorum şişirme gibi bi durumu yok ıstahta artış olmaması için gece yatarken içiyorum artık 2.3gunde bir içebilirsin dedi doktorum içeriği çok zengin rahatlıkla kullanabilirsiniz😉
YcelMlayimYldrm Buse26 canm bnde içiyorum sabah aç karnina içiyorum hiç de iştah falan acmyo yani hatta azaltyo 🙂
AyseArkan Buse26 ben de kullanıyorum. İştah açmak değil de aksine tok tutuyo beni, bi sıkıntısını yaşamadım.
38123 Aysebkr mrh ben hem folik asit hem troit hapı hemde regenesis max kullanıyorum 8 haftalık doktorum haplarla ilgili hiç bisey demedi nasil kullanmam yonunden benim gibi bunlari bi arada kullanan warmi
nillsdream Buse26 bende tok karna içiorum ama siz siz olun kazara ısırmayın yoksa içinden fışkıran balıkyağı tüm gününüzü zehiredebilir 🙄 ben o hatayı bonibon gibi görüp yaptım 🙈 kilo artışı durumuna gelince bendede olmadı şuan..
YcelMlayimYldrm Buse26 bana farketmz demişti doktorum ben aç karnına alıyorum üstüne hemen bsyler yiyorum yoksa o balık kokusu ağzıma geliyo üstüne bsyler yiyince bastryo 🙂
Aysebkr Buse26 32 haftadayım bn geçen aydan beri kullanmıyorum. Bana o vitamini veren profösördü sadece sezeryan Doğuma girerim deyince başka doktora geçtim. İlaç biraz kabız yaptı oda vitamini bırakabilirsin dedi. Şimdi sadece Demir ilacı kullanıyorum.
nillsdream Buse26 şuan 17. Haftamın içindeyim 🙂 2. yawrum olucak inşallah 🙏🏻 Sağlıklı doğumlar diliyorum bütün bebek bekleyen annelere 🙏🏻
Ayse1608 Buse26 bende kullanıyorum doktor folik asit vermişti hamile kalmadan daha sonra başka doktora gittim onu at bunu al demişti ☺