hemsireanaa canım ben en baştan beri kullandım ilk zamanlar serumunu takıyorlardı hastanede o zamanlar çok uykum oluyordu 17 haftalıktan sonra hapını içmeye başladım bana uyku yapmadı 38+5im hala içiyorum maalesef kusmalarım geçmedi bir tek zofer geçiriyor