Angelgirl Merhaba arkadaşlar 3 gündür aşırı mide yanmam vardı dunden beri de afedersiniz sarı ve köpüklü ishal durumum var . Öyle çok ağrım olmuyor kivrandirmiyor ama canımı sıkıyor tam da doğum öncesi .yaşayan oldu mu ne önerirsiniz .
Iimran Angelgirl ishal olunca doğum yaklaştı diyolar burda görmüştüm bende canım bide sen 39 haftaymışsın doktoruna söyle ishal sıvı kaybına yol açar zaten 🌸
annevebebek17 Angelgirl 37+3um bende gecenlerde banada olmuştu doktorum ilac serum felan yazdida rahatladim sende git canım doktoruna.. Birde dogum yaklasinca vucut kendini doguma hazirlamak için ishalle icini bosaltirmis diye biliyorum😊
Kubuuu1 Angelgirl doğum belirtisi olabilir büyük ihtimal ama halsiz dusuruyorsa sizi acile gidip serum takarlar en azından
Angelgirl Iimran sağol canım cevap verdiğin için dr mu bulcamda sorcam şehir Hastanesi'nde oyle iletişim kurmuyorlar insanla acile gitmem gerekir sanırım off😩 🙄
Iimran Angelgirl burda doğum hikayelerinde hep ishal olduklarını yazıyolardı canım o yüzden bide son hafta belki doğumun yaklaşıyodur sağlıkla kucağına al inşallah 😊
Angelgirl Iimran inşallah canım benim çok teşekkür ederim hepimiz sağlıkla alalım inşallah yavrularimizi 🙏😘
Angelgirl annevebebek17 akşama kadar geçmezse bende gidicem onuhep diyorlar da midemde aşırı yanıyor gegiriyorum bide afedersin 😔 o kadar üşeniyorum ki gitmeye 😁
annevebebek17 Angelgirl ayni bende oldum gegirince igrenc bir koku geliyordu agzimdan aksatma git derim 😊
Merve612506 Angelgirl tabi 5gün ishal şekilde geçirdim snra yazdım doktora serum takıl diyince gittim takıldım iyi geldi iki güne topladım 1 hafta sürdü
Angelgirl Merve612506 anladim canım benim kusmam yok Allahtan gerekirse gidicem bende şimdi evde beslenmeme dikkat ediyorum bakalım faydası olcakmi
Angelgirl Merve612506 anladım canım sanada çok geçmiş olsun bende öyle yapicam olmadı . Şimdi kaçıncı haftadasin bebiş oldu mu yoksa 🙄🙂
annevebebek17 Angelgirl gittim canim serum takildi bende ekstra mide bulantisi kusmada vardı belli bir sebebi yoktu birseylerde dokunmuş olabilir usutmede olabilir dedi ama verdikleri beni kendime getirdi