Buraya bunları yazmak mucizeydi ve benim mucizemde geldi.
Gece gaz sancısıyla uyandım. İshal vardı ve geri uyudum. 6 da gelen minik sancılarla gelen bi kasılma başladı yatakdan kalktığımla birlikte bir ıslaklık hissettim. Ve açıkcası akıntıdır diyip biraz bekledim hatta sonra içim rahat etmeyip burada yazdım. Adet sancısı gelen kasılmaların dakikada 5 e düşmüştü ve bebeğim geliodu. Suyumun çok gelip gelmediğini anlamadım doğum sancısı olup olmadığını anlamadım tecrübesizlik gerçekten çok ama çok kötü 👎🏻 iç çamaşırımı değiştirip tuvalete gittiğimde su gelmeye devam edince o an anladım geldiğini. Eşimi uyandırdım ve hastane yolunu tuttuk. Ebe suyumun geldiğini söledi alttan muayene etti 4 cm açıklığım olduğunu söledi bundan sonrası normal bir süreçti ağrılı bir şekilde öğlen 2 ye kadar 8 cm açıklık olmuştu ama sıkıntı vardı bebeğim bir yere takıldı ve saatlerce bekledik açılma güzeldi ama gidişat zordu. Burdan sonrası çokta iç açıcı değil ama anne olmak zormuş ama o koku herşeye değermiş sabah 6 dan akşam 7 ye kadar geçen bir süreçti zordu ama değermi değer. Rabbim doğurcak olanlara güç ve kolaylık versin bir avazda alın kucağınıza herkesin bünyesi dayanma gayreti gerçekten farklı ama muhteşem bir duygu. Allah Yardımcınız Olsun 🙏🏻