Kdrduru Arkadaşlar Ankara'da hangi devlet Hastanesi'nde detaylı ultrason yapiliyor veya uygub fiyata yapan özel hastane biliyormusunuz
Efegultek Zekai tahir, zübeyde hanim, atatürk hastanesinde yapılıyormuş. En iyisi atatürk hastanesindeki Ali ipek diye bir radyologmus. Ben randevu alamadığım için özel basak tıp merkezinde yaptırdım 150 tl idi fiyati.
Sebosss Cebeci tıp fakültesi de yapıyor ama oranın hastası olman gerekli canım yani orda dosyanın olması gerekiyor belli bir haftadan sonra hasta bakmıyor çünkü orası dışardan
Kdrduru Çok teşekkür ederim arkadaşlar bende Etlik Zübeyde de yaptırıyorum tahlillerimi ayda bir özele gidiyorum ama çok tutar die emin olamadim iyi ozaman Zübeyde hanimda yaptirabilirim 🤗
Arzuyildirim Kdrduru Atatürk de yaptir canım orada Ali İpek var ozeldeki doktorum beni ona yönlendirdi çok iyi dedi
Arzuyildirim Kdrduru oZel muaynanesi var ister özelde yaptır ister onun olduğu devlette dedi özeli 325 falan di herhalde
Herseyim Kdrduru ben hiç muayne olmadım oraya acaba bana detaylı yaparlar mi ki bi sorunum var da emin olmak için gideceğim yarin bi bilginiz varmı
Kdrduru Herseyim hiç bilmiyorum canım büyük ihtimalle yaparlar ama ben bugün gittim detayli ultrasyona doktr 5 dk bakti iyi dedi bi sorun varsa özele git daha detayli yapiyolar
Herseyim Kdrduru Bende bugün gittim canım aynen banada 5 dk baktılar ama fetal eko da yaptılar ayrıca bana çünkü risk die ondada bisi çıkmadı şükür
Kdrduru Herseyim evet canim ben bütün tahlillerimi orda yaptiriyorum ayda bir kerede sırf bebisi babasi ile birlikte görelim die özele gidiyorum çünkü malum devletin ekranlarinda bisey anlaşılmıyor göremiyoruz doğru düzgün resim bile vermiyolar
didemozgen CerenSelvi Siz ne zaman Eyup Bey’e gitmistiniz acaba? Ben 2 hafta once gittigimde 450 TL talep etti. Acaba bir karisiklik mi var diye merak ettim.
CerenSelvi didemozgen ben gideli epey oldu. Şimdi 31. Haftadayız, 21. Haftada gitmiştim galiba. Demek ki zam yapmış hıca 😇