Ben de 30 dayım ismine yeni karar verdim. Almasam mı diyordum az bişey yaptırayım dedim. Çekim içinde özel hastane kendi anlaşmalı fotoğrafçısı var başkasına izin vermiyor. Hamilelik fotosu istemiyorum ama doğum olsun. Doğum çekimlerim içinse bir arkadaşım hediye olarak fotoğrafçı ayarladı ama hastane kabul etmiyor. Yasal durumları ortaya koyup ya tersleyeceğim hastaneyle. Ama bu sefer ben oradayken ilgi göstermezlerse diye çekiniyorum. Ne yapsam bilemedim