Arkadaşlar bazılarının yazdıklarının altına yazdım ama buradan da yazmak istedim enfeksiyonla benimde hamile kaldığımdan beri başım beladaydı iki tane toz suya katılan ilaç içtim ama nafile . Antibiyotik tedavisi diyincede korktum. İnternetteb ataştırdım yaban Mersini çok iyi geliyormuş doğal sonuçta diyerek denemek istedim . Tuvaletimi yaparken çok ciddi baskı oluyordu çok kasık ağrımda oluyordu ve çılgınlsr gibi tuvalete gidiyordum hep tuvaletim var sanıyordum . Baya faydasını gördüm bir iki günde faydasını gördüm . İsterseniz deneyin doğal sonuçta gece içtim özellikte sabah idrarınızı yaparken rahatlığı çok net anladım 😊