Kizlar 2 gün kadar afedersiniz sulu ishal yaşadım. Şimdi geçti gbi ama büyük abdeste gün içinde 3 4 defa çıkıyorum.sanki yediklerimi hemen geri cikariyormusum gbi. interntte erken dogum belirtissi filan diyor kafam çok karıştı. Aylik Kontrolumde salı günü .1 aydir bebisi gormuyorum ama hareketleri gayet iyi .var mı aranızda bole bisey yaşayan?