Ftm-Srgn Merhabalar canim ben de pendik de oturyorum once pendik devlet hastanesin de nilufer hanim vardi ona gidiyordum.Sonra nilüfer hanim ozel hastaneye gecis yapmis.Benim esim kartal arastirma hastanesin de calisyor bize gazi beyi tavsiye etti calisanlar.Ben 34 haftalik hamileyim gittim memnun kaldım. Sen dr gidebilirsun canim
Ftm-Srgn Merhabalar canim ben de pendik de oturyorum once pendik devlet hastanesin de nilufer hanim vardi ona gidiyordum.Sonra nilüfer hanim ozel hastaneye gecis yapmis.Benim esim kartal arastirma hastanesin de calisyor bize gazi beyi tavsiye etti calisanlar.Ben 34 haftalik hamileyim gittim memnun kaldım. Sen dr gidebilirsun canim
Sahra_01 Ftm-Srgn devlet hastanesinde doğum konusunda tedirginim böyle bi tedirginliğin yok mu ? Normal mi sezeryan mı olduğuna göre değişir tabi ama eğer normal olursa gazi hoca doğumhaneye denk gelmesi biraz düşük ihtimal. Zaten denk gelsede eğitim araştırma hastanesi olduğundan asistanlar yapıcak 😔 asistanlar da öğrenmek için bi hastada 4-5 asistan muayene edebilir.. Bunlar çok düşündürüyo beni 😔
Ftm-Srgn Sahra_01 Canim ben düşük yaptim emseye gittim hic memnun kalmadim.Bundan dolayı ozel tercih etmiyorum.Bi de esimin orda calismasi bizim icin buyuk avantaj hani ondan dolayi pek sorun yapmiyorrum canim
Aysenurdemir Ftm-Srgn ben 31+5 haftalığım. Nilüfer hanıma randevu bulamıyordum , şimdi özele geçtiğini sizden öğrendim. Ben Adatıp hastanesinde Saynur Yılmaz a gidiyorum şu an.
Sahra_01 Ftm-Srgn bende aslında lütfi kırdar personeliyim.. Bu zamana kadar hep orda muayene oldum.. şimdi emseye geçmeyi düşünüyodum sen neden memnun kalmadın emseyden
Ftm-Srgn Sahra_01 Şoyle anlatayım canim ilk hamileligim de emseye gidiyordum surekli.Birgun kanamam oldu gittim .Kanamanin rengi guzel dedi gülcan hanim. Sabahta düşük yaptim.Dusukten sonra da ümmühan hanima gittim kadin sadce düşük yapmissin gidebilirsiniz dedi.Hic bir sekil de baska birsey konuşmadı insan bir tesselli eder.
Sahra_01 AynurOncul yani asistandan ziyade kimin girip çıktığı belli değil ya o yüzden 😔 yani malum çatı muayenesi filan davranışları hepsi soru işareti kafamda
SusamTanesi61 Maltepe Üniversitesi Hastanesi Prof. Dr. Aygen Çelik tavsiye ederim. Kendisi benim de doktorum. İnanın mükemmel bir hekim.
Aysenurdemir Ftm-Srgn ben de şu anda memnunum. İst geldiğimden beri doktor arayışındaydım. Forumdaki yprumlar doğrultusunda buldum Saynur hanımı. İlgili, güler yüzlü, şen şakrak , bol kahkahalı bir kadın. 😁 insanı rahatlatan bir atmosferi var 😊😁