ZeynepTuanaa Kızlar 1 ayım kaldı nolur bana dua edin bebegimin ensesinde sıvı var diyorlar doktorlar gitmediğim yer kalmadı sezeryan dogum yapicagim.aldırın dediler aldırmadım allahın verdiği cana kıyamam.allahimdan umut kesilmez.