Edaahs Uykular gerçekten haram oldu... soluma yatmaktan sol tarafım okadR kötüki kemiklerim cok acıyo sağa yatamıyorum hem ağır geliyo hemde midem yanıyo sırt üstü zaten hayal .. gece olsun istemiyorum . Sizde böylemisiniz
Sivasgelini Edaahs bende öyleyim bebek dönmediği için sağıma yatmak zorundayım ve artık uykuya dalamıyorum olsun bunala şükür geçiçek elbet allah yardımcımız olsun canım benim 32+5 iz
Annesinincenneti Edaahs Al benden de o kadar sırtım ve belim artık, Allah büyük yavrularımız sağlıklı olsun inşallah🙏🏻
Kizkalesi Edaahs 30.haftafayız bende öyleyim kalça kemiklerim ağrıyor bacaklarım tutuluyor yani uyumuş gibi değilde dayak yemiş gibiyim
Cemreee Edaahs ayni sorunu hamileligimde ben de yasadim pazartesi gunu dogum yaptim dikislerim sag tarafima dogtu oldugu icjn hala soluma yatiyorum inanın sol taraf mahvoldu ama az kaldi oyle dusunun
Edaahs Sivasgelini sağa yatınca dönüyomuymuş benimki sağda mum gibi soluma yatınca fır fır . Yanıma yanıma vuruyo
Skn23 Sivasgelini neden dönmediği için sağına yatmak zorundasın 🙄 bu arada bende sivastayım hangi doktora gidiyorsun ☺️
Kizkalesi Edaahs şöyle yarın dakika sırt üstü dönüyorum Allahım ne güzel bişeymiş yatabilirken kıymetini bilememişiz😌
Raniniii Edaahs 37 +1im sana şöyle soyliyim 35ten beri yatakta oturarak uyuyorum eşim halime acıyor onda da en son bayiliyorum uykusuzluktan öyle yani
annevebebek17 Edaahs 37+3um gece olsun istemiyorum bütün herşey gece aziyor bildiğin ağrılarım artıyor zarre uyuyamiyorum noluyor anlamıyorum artık çok yoruldum😣
Edaahs annevebebek17 gece farklı bişey oluyo tam dalıcam derken tuvalate kalkıyorum sabaha kadar uyur uyanık
Esmeler Bende bi süre koltukta oturarak uyuyorum ağırlarımdan, yatağa geçtiğim anda başlayan ağrılarım gecemi mahvediyor.
Yvznannesi Edaahs ahh ahh ben de öyleyim deliksiz uykuya hasret kaldım. Uykuya uyaniklik arası saçma bir haldeyim allah yardimcimiz olsun
Deletedmom00180 Edaahs aynı durumdan bende şikayetçiyim sol tarafıma yatmaktan sol tarafım çürüdü birde erken doğum riskim var sürekli yatış halindeyim oturunca belimin ağrısı azıyor bazen kendimi 5 dk düz yatma ile ödüllendiriyorum☹️