Busra_1993
ben tam 8+0 ken hem gördüm hem duydum ama
öncesinde 6+3 te gittiğim hastane ultrasonu çok kötüydü eskiydi 7+3 tede aynı hadtaneye gittim yine duymadım herşeye hazırlamıştım gitmek istediğim doktorla anca denk geldik 8+0 da duydum,
daha erken bence neden öyle söyledi ki kesenin ilerleyişindende anlayabilir aslında haftasına göre gidiyosa telaş yapma bana duymadığımız halde böyle olumsuz konuşmadılar içini ferah tut inşallah duyarsınız 🙏🏾