TurgutA benim 9 aylık bir bebeğim var ve kaşık ağrılarım oluyordu öyle şüphelenip test yapıp hamile olduğumu öğrenmiştim ve bende miyomlar olduğu için bazen ağlatacak kadar sancım oluyordu çok şükür hiç birşey olmadı geçen haftada aynı kasık ağrıları oldu ve dedim yine hamileyim test yaptım çıkmadı 2 gün sonra yaptım ve tekrar hamile olduğumu öğrendim o kasık ağrısı normal canım ama yinede doktora gözük çevremdeki bütün hamilelerde kasık ağrısı oldu