Selam arkadaşlar. 8 kasım transferim oldu iki adet 5.gün blast embriyo transfer edildi.. 3 gündür idrar testi yapıyorum negatif yine tutmadı sanırım. Normalde test günüm salı ama olsaydı idrarda da çıkardı bence 5.gün erken çıkıyor diye biliyorum 😭 😭