Sghslove Yldzeyll 50 mg glikoz al diyorlar canım eczaneden ben çilekli almıştım içmeden önce bi kan aldılar bir de içtikten sonra idrar da aldılar yani rutin kontrollerim de vardı benim hepsi bir arada yapıldı. Biraz aç karnına onu içmek zor oluyor ama çokta kötü değildi
AATozarr Guguk Üşenmedim hepsini okudum sen kendini yine boşuna yıpratmışsın yine şair burda demek istiyor ki ; Ben doğumumu mahalleden ablalarla toplanıp yapıcam ayol doktora ne hıh 😏😂
Yldzeyll Sghslove çok teşekkür ederim canım aralık ortası yapicam dedi sağlık ocağı yaptırmami önerdi gizli şeker varsa eğer önlem alınıyormuş bebek için zararı değil yararı var dediler sağlıklı bebişlerimiz olur inşallah,,
Guguk MRN-MHR ahahah tamam araştırırım emrin olur. Saf mısın yoksa sen araştırırken tam tersini söyleyen doktorlara hiç mi denk gelemedin
Guguk 07052019 o çok araştırmış şeker zararlı diyen doktorları bulmuş biz az araştırdık daha bulamadık 😃 çok büyük tehlike arzediyor allah yardım etsin
Berrin123 Erdilek benim doktorum istiyor musun diye bana sordu. Ben de sizce gerekli mi dedim. Şeker belirtin yok olmasa da okur dedi. Kalsın o zaman dedik ve yaptırmadık
Htcglgnaksy MRN-MHR hangi tıp bilginize güvenerek bunu yazdınız anlamadım ben ? Bi açıklayın da aydınlatın bizi