Asıl gebelikteki şeker tespit edilmezse bebek ileriki yaşlarında şeker hastası, kalp hastası vs. olabilir. Sürekli forumlarda gerekli gereksiz yorumlar yapılıyor. Sorun şu. Kişi inanmak istediğine inanıyor. Eskiden doktorlar zeytinyağını bol tüketin, katı yağlar yemeyin derdi mesela. Canan Karatay çayınıza bile tereyağı koyun deyince insanların işine geldi. Malum tereyağı zeytinyağından lezzetli. Yani neye inanmak işinize geliyorsa ona inanıyorsunuz. Çok okuyun, çok araştırın. Öyle bir iki ağızdan değil. Makaleler okuyun mesela. Şiddetle tavsiye ediyorum.