Yasemincaglar Yaptıranlar varmı bazı arkadaslraım yaotırmasaydın dedı sonucta baktım hıc bırsey yok bdf yazıyor sadece
asyaa15 Yasemincaglar bizde yaptırdık ikiliyi cok şükür iyi çıktı. Ama yaptırmanın bi zararı yok ki en azındna içimiz rahatlıyor. Üçlü dörtlüyü yaptırırmıyız bilmiyorm
ilkanneligim Ben yaptırdım perşembe günü 300 küsür de verdim bitek kan aldı ama üçlü dörtlü tarama testleri varmış onları yaptırmıycam kimse yaptırmıyor zaten ikiliyi yaptırdım yeter😄
Mlsblnsy Bende yaptırdım gayette sağlıklı çok şükür üçlü falan demediler bana deselerde üçlüyü yaptırmayı dusunmuyorum