Bence sade ve öz selim ve salih ikiside birbirine çok uyuyor ve ikiz oldukları için misal atıyorum kapı süsü yaparsın 4 isim birden ne biliyim fazla olur ama sadece salih ve selim, selim ve salih.. kulağa hoş gelıyor 🥰 bizde kayınpederimin adını koyacağız Mustafa olacak inşallah💙 sağlıkla doğsun paşalarımız 💙