Arkadaşlar 18+2 haftalık gebeyim bugün gece kasık ağrıma uyandım sağdan sola dönerken daha da fazla ama ayağa kalkınca ağrım olmuyor normal mi bu haftalarda ilk gebeliğim bilmiyorum ? Birde bebeğimin hareketini hissediyordum dünden ber hissetmedim doktora gideyim mi?